Magamról

Veszprém, Hungary
Kiskorom óta rajzolok,könyvek bele rajzolásával és falpingálással kezdtem,majd érdekes pillanat folytán a művészeti iskolában kötöttem ki,8 évemet töltöttem ilyen áldásos helyen,ezek után egyetemre mentem ahol még szebb 4 évet grafikuskodtam,utána jártam keltem a világban,majd saját környezetemet kezdtem szépíteni,most pedig igyekszem megmutatni mindazt ami bennem lett ez idő alatt.

2011. február 17., csütörtök

újabb táskák

közepes táska A4-es papírok beleférnek ,elegáns ,1 belső zsebbel,tépőzárral záródik ,át vetős pántja van ára 4300 ft
egyedi tervezésű ,elegáns alsó kör átmérője 17 cm,27 cm magas,29 cm szája,85 cm vállpántja van 1 belső zsebe ára 4300 ft
egyszerű ,gyapjú,28 cm magas,25 cm széles,átvetős pántja 102 cm 1 belső zsebbel,tépőzárral záródik Ára 3500 ft
kedvenc darabom,pöttyös része pamutvászon,fekete bársony felsőrésszel,gyönyörű türkizkék vállpánttal 2 belső zsebe van,kör átmérője 37 cm,szája38 cm, 56 cm vállpánt ára 5000 ft


bordó puha gyapjúszövet,egyszerű ,elegáns,tépőzárral záródik a kör átmérője 35 cm/6 cm,szája 30 cm,vállpántja 66 cm 1 belső zsebbel Ára 5000 ft

pamutvászon ,2 belső zsebbel, zipzárral,saját horgolású virággal,30 cm magas,47 cm széles/ 7 cm,szája 39 cm,vállpántja 92 cm rendelésre készítettem ára 5500, eladva

Fekete gyapjúszövet bugyor,át vetős pánttal,apró gyönggyel kivarrva,saját virággal,31 cm magas,34 széles, szája 28 cm,praktikus darab,sok minden belefér 1 belsőzsebbel ára 4000ft /lefoglalva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése